Автоматизація мерчендайзингу

Mrcheck Мерчендайзинг

Система охоплює весь цикл робіт, починаючи від автоматизації збору аналітичних даних мерчендайзерами в торгових залах, і закінчуючи їх обробкою і аналізом в офісі. Рішення успішно підійде як невеликим компаніям або маркетинговим групам, так і великим торгівельним мережам або компаніям-дистриб'юторам, що мають власні підрозділи з мерчендайзингу.

Для початку роботи досить підготувати довідники брендів, товарів, торгових точок, а також співставити мерчендайзерам бренди і торгові точки, по яким вони будуть працювати. Після чого мерчендайзер встановлює на смартфон або планшет додаток і вже може здійснювати візити. Введені дані при наявності мережі Інтернет автоматично відправляються на сервер. Також є можливість вводити дані через сайт.

Крім того, рішення дозволяє відповідальним менеджерам/аналітикам/супервайзерам задавати шаблони маршрутів, і за допомогою GPS-трекінгу відстежувати мерчендайзерів на маршруті (всі маршрути і місце розташування мерчендайзера показуються на мапі, в т.ч. і за минулі періоди).

Режим аналізу дозволяє оперативно отримувати типові звіти в будь-який момент часу, практично по будь-яким розрізам і за будь-який період.

Впровадження мобільного мерчендайзингу дозволить

Основні завдання програми автоматизації мерчендайзингу

Структура програми автоматизації мерчендайзингу

Робочі місця

Довідники

Об'єкти обліку

Документи

Прикладні режими

Аналітичні режими


Мобільний додаток для мерчендайзерів

Mrcheck Мерчендайзинг є частиною продукту Mrcheck, і може використовуватися як окремо, так і разом з іншим його рішенням Mrcheck Дистрибуція.