Mrcheck Проектний мерчендайзинг
Комплексне рішення з автоматизації для мерчендайзингових агенств та компаній-дистриб'юторів, що мають власні підрозділи з мерчендайзингу.
Проектний мерчендайзинг включає всі можливості рішення Mrcheck Мерчендайзинг і значно розширює їх. Вводиться поняття Клієнт, Проект, проекто-візит. Охоплюється весь цикл робіт, від фіксації проектів з клієнтами, в рамках яких описуються всі послуги, які бере на себе агенство/підрозділ, до обробки зібраних даних і надання необхідної звітності. Рішення також може надавати клієнтський доступ клієнтам агенції, що дозволяє їм контролювати виконання своїх проектів, а також будувати (в т.ч. самостійно) необхідну звітність.
Функціональна модель проектного мерчендайзингу

Впровадження проектного мерчендайзингу дозволить
- Прозоро планувати проекти і контролювати роботи по ним
- Надавати Клієнтам звітність про виконувані роботи
- Розмежувати інформаційний простір згідно ієрархії підпорядкування і зонам географічної відповідальності
- Налагодити оперативну роботу мерчендайзингових груп, завдяки ефективному плануванню маршрутів відвідування торгових точок мерчендайзерами
- Оперативно отримувати інформацію про виконання завдань в торгових точках, таких як:
- моніторинг фейсу, ціни, розташування полиці і товарного запасу на полиці
- моніторинг залишків товару в торговій точці
- моніторинг цін конкурентів
- фотозвітність викладки товарів, фасадів, дисплеїв і т.п.
- моніторинг представленості фокусних товарів і частки полиць
- здійснення контролю присутності по групах товарів
- здійснення контролю за наявністю обладнання в торгових залах
- Оперативно контролювати роботу мерчендайзерів на маршруті за допомогою GPS-контролю і системи інформування про порушення графіків проходження маршрутів
- У будь-який момент отримувати:
- оперативну звітність по роботі мерчендайзерів
- аналітичну звітність по мерчендайзингу в розрізі проектів (аналітичні звіти)
Основні завдання програми автоматизації проектного мерчендайзингу
- Наповнення та підтримка довідкової системи
- Реєстрація Клієнтів і їх співробітників / представників
- Створення проектів і їх деталізація (обсяг завдань які необхідно виконати в рамках проекту)
- Механізми для імпорту даних в проекти
- Управління зонами географічної відповідальності співробітників і їхнім графіком роботи
- Планування візитів в торгові точки
- Побудова маршрутів відвідування торгових точок мерчендайзерами
- Інструменти контролю виконання робіт по проектам
- Внутрішня звітність і аналіз по виконаній роботі і зібраним даним
- Зовнішня звітність для Клієнтів, в розрізі їхніх проектів
- Синхронізація даних з мобільними пристроями мерчендайзерів, обробка отриманих даних
- Сполучення з обліковою системою (якщо така використовується)
- Адміністрування
Функціональність робочих місць
- Директорів
- Національних менеджерів
- Аналітиків
- Регіональних менеджерів
- Супервайзер
- Мерчендайзерів
- Клієнтів
- Адміністраторів
Мобільний додаток для мерчендайзерів агенства
Скріншоти програми для мерчендайзингових агенств




Основи роботи програм мерчендайзингу та мобільної дистрибуції Mrcheck