Розробка програмного забезпечення на замовлення - це основний напрямок діяльності компанії DreamTeam. Ми реалізуємо проекти різного ступеня складності і виконуємо весь цикл робіт від передпроектного консалтингу, аналізу бізнес-процесів і складання технічного завдання, до розробки, впровадження та супроводу кінцевих продуктів.
Комерційна пропозиція з розробки ПО
Компанія DreamTeam пропонує швидку і якісну розробку облікового програмного забезпечення на замовлення. Ми надаємо послуги в галузі автоматизації обліку на підприємстві, проектування баз даних та розробки CRM та ERP рішень, Інтернет та мобільних додатків, а також вирішення завдань з міграції та реінжинірингу. Наші провідні фахівці професійно займаються розробкою програмного забезпечення більше 23 років і мають великий досвід в розробці, як простих облікових застосунків, так і комплексних ERP та CRM систем.
Ми пропонуємо розробити спеціалізоване облікове програмне забезпечення під Ваші унікальні бізнес процеси, якщо на ринку немає подібного рішення, яке б дозволило їх автоматизувати, або його вартість занадто висока.
Залежно від розмірів проекту, демонстраційний проект може бути реалізований і показаний - БЕЗКОШТОВНО, для того, щоб Ви змогли переконатися в якості і надійності нашої роботи.
Терміни розробки системи визначаються на основі аналізу вимог щодо розроблюваного програмного забезпечення та постановки завдання.
Варіанти експлуатації розробленого програмного забезпечення
- Як мережевий настільний застосунок з розміщенням серверів у Вас.
- Як Інтернет/інтранет застосунок з розміщенням серверів у Вас.
- Як Інтернет застосунок з розміщенням на наших серверах. При цьому варіанті ми можемо взяти на себе забезпечення доступності застосунку в Інтернет, адміністрування доступу, резервне копіювання, архівування даних та інші роботи. Ви платите тільки за використання застосунку, в залежності від кількості користувачів та навантаження.
Ми пропонуємо свою добре налагоджену підтримку (спеціалізований сайт підтримки, email, тел), для виконаних проектів, а також підтримку роботи Ваших користувачів з ними, або можемо допомогти організувати для цього Вашу власну підтримку.
Передпроектний консалтинг
На даному етапі проводиться комплексний аналіз предметної області виходячи з вимог клієнта. Чим точніше визначені цілі, деталізовані завдання та інші параметри проекту на етапі підготовки, тим вища ймовірність реалізації проекту у встановлені терміни, бюджет і відповідно до поставлених цілей.
Розробка детального технічного завдання (ТЗ)
На даному етапі складається основний документ - технічне завдання по розробці ПЗ, в якому визначаються вимоги і порядок створення ПЗ, відповідно до якого проводиться розробка та прийняття при введенні в експлуатацію.
Розробка архітектури програмного забезпечення
Один з найбільш складних і відповідальних етапів, який передбачає підготовку структури ПЗ, елементів програми, властивості цих елементів і зв'язки між ними.
Якісна реалізація
Проект виконується в точній відповідності зі специфікаціями і термінами, погодженими з клієнтом на етапі планування робіт і укладення контракту. Гнучка система планування і розподілу ресурсів всередині компанії дозволяє з максимальною віддачею реалізовувати проекти і надавати клієнтам якісний і сучасний продукт.
Функціональне тестування
На даному етапі відбувається перевірка ПЗ з метою отримання інформації про якість продукту, виявляються і усуваються всі дефекти. Дозволяє встановити коректність функціонування ПЗ.
Впровадження
Впровадження включає в себе виїзд аналітиків компанії для встановлення версії. Крім того, наші фахівці проводять налаштування конвертації даних, виконують перенесення даних довідників, якщо у Клієнта працювала інша система схожого спрямування.
Навчання роботі з програмним продуктом
На першому етапі передбачає проведення презентацій в нашому офісі, або ж можливий виїзд фахівців до клієнта. Можливо як індивідуальне навчання, так і групове навчання користувачів компанії клієнта. Навчання ведеться за нашою власною методикою, розробленою з урахуванням робочих обов'язків, посад, наданих користувачами продукту. Також постійно здійснюється підтримка по телефону і на спеціально розробленому сайті підтримки, де користувач може вказати про необхідність діагностики або навчання.
Технічна підтримка
Обсяг послуг з підтримки програмного забезпечення клієнт вибирає самостійно, в залежності від форми укладенного договору.